Мережа АСЦ Преміум-класу

Назва Сервiсного ЦентруАдресаТелефон
«Комел» Україна, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 46А (0562) 32-00-45
«Маркет-Л» Україна, м. Львів, вул. Коновальця, 105 (0322) 94-98-04
«НК- Центр» Україна, м. Сімферопіль, вул. Некрасова, 17/1 (3652) 54-45-73
«Валсис» Україна, м. Харків, пр. Науки, 54 (057) 340-00-59
«Битрадіотехніка» Україна, м. Одеса, вул. Романа Кармена, 21 (048) 728-95-85
«Ако-Сервіс-Електро» Молдова, м. Кишинів, вул. Бенулеску Бодони, 45 (37322) 22-40-35
«Смартон» Азербайджан, м. Баку, вул. Академіка А. Раджаблі, 108 (99412) 465-54-54
«Вестсервіс Плюс» Грузія, м. Тбілісі, пр. Церетелі, 69 (99532) 235-75-00
«СОНІКО+» Узбекістан, г. Ташкент, вул. Кічік Халка Йулі, 57 ТЦ’’ Mercato”, торгові ряди "Fleshka" (99878) 278-46-50

Легендарна якість Panasonic прославила компанію в усьому світі, а на батьківщині зробила без перебільшення культовою. Тим важливішим для бренду став розвиток послуги гарантійного ремонту, адже навіть найнадійніша техніка потребує догляду та заміни деталей задля більш ефективної роботи протягом багатьох років. Аби післяпродажне обслуговування було на найвищому рівні, якого й очікують прихильники техніки Panasonic, в Україні діє розвинена мережа Авторизованих Сервісних Центрів, більше 70-ти. В усіх працюють досвідчені фахівці, які використовують найновітніше обладнання і виключно оригінальні компоненти. Інженери сервісних центрів постійно підвищують свою кваліфікацію під час освітніх заходів, що їх регулярно проводить «Панасонік Україна». Знання усіх технологій та нюансів дозволяє їм діяти вкрай оперативно.


Оскільки мова іде про репутацію компанії із віковою історією (у 2018 році Panasonic святкував сторічний ювілей), фірма організовує післяпродажне обслуговування усієї техніки таким чином, аби перевищити очікування споживачів.


За для цього у найбільших містах України є сервісні центри, що мають статус PASS- Premium – це найвища оцінка діяльності сервісного центру від Виробника.

PASS-Premium – це монобрендові сервісні центри підвищеного комфорту, що мають максимально широкий спектр авторизацій на ремонт техніки; з ввічливим та уважним персоналом; з красивими та просторими зонами очікування. Задля більшої зручності в приміщеннях центрів PASS-Premium є ще інтернет-кіоск, налаштований на відвідуванні корпоративного сайту, вітрина з аксесуарами та витратними матеріалами Panasonic та інформаційні буклети. У центрах PASS-Premium споживачі можуть замовити будь-які фірмові аксесуари та витратні матеріали Panasonic. Крім того, центри сервісного обслуговування рівня PASS-Premium мають власний автотранспорт для виїзних ремонтів великогабаритної техніки, наприклад, пральних машин, холодильників та великих телевізорів.



Центри підвищеного комфорту для найякіснішого обслуговування PASS-Premium свідчать, що турбота про комфорт споживача та репутацію бренду – привілей, яким компанія Panasonic відверто пишається. Хай скільки сил та знань доклали, аби зробити процес ремонту максимально зручним та оперативним, все це заради того, аби зберегти довіру людей до бренду. Довіру, про яку Panasonic дбатиме щомиті.